„Четири кафяви очи“

Хората са казали: „Очите са прозорец към душата“ и са прави. В един поглед можем да открием любов, разбиране, съпричастност, доброта, гняв, раздяла или вдъхновение.

корицатааа.jpg
„Четири кафяви очи“ е стихосбирка вдъхновена от очите на човек, който е оставил следа в живота на Стефан Евтимов.
Евтимов е един от най-младите български автори, който завладя социалните мрежи със своите стихове, а сега е ред да завладее и всички с първата си издадена стихосбирка.

стефан5.jpgПрисъствах на представянето й на 28 юни в град Пазарджик. Това ми бе първото посещение на подобно събитие и ми хареса повече от очакваното. Прекрасно е, когато стоиш пред самия автор и той разказва със сърцето си как е написал стиховете си. Прекрасно е, когато осъзнаваш, че стиховете ти не са феноменални, но са си твоите – тези, които са писани в безсънни нощи и със сълзи в очите. Прекрасно е, когато и други открият части от себе си в тях. Аз открих, а това е най-важното! Последните две страници бяха моята глътка вода, моето вдъхновение.
Стихосбирката ми хареса. Няма да си кривя душата, че можеше да е още
по-изпипана, но като за начало е повече от добра! Някои стихове ме докоснаха повече, други не успях да почувствам, но все пак хората сме различни. Както на мен даден стих ми е любим, на друг може да не му е направил впечатление… и обратното.
Евтимов ще ни изненада скоро с нещо още по-добро – сигурен съм!
Има време и място за всичко!
стефан3.jpg

Вашият коментар

